TREI INTREBARI PENTRU DANI SORDO


Ai fost bucuros sau dezamagit de locul 4 obtinut in prima etapa a sezonului?

“Desigur, as fi preferat sa termin pe podium, dar locul patru este bun pentru mine intr-un raliu pe zapada. Am avut o prima zi foarte buna si acest lucru se datoreaza faptului ca m-am pregatit intens pentru acel raliu. Am reusit sa tin pasul cu Seb si Mikko, iar faptul ca am terminat prima zi la doar zece secunde in spatele liderului a fost oarecum surprinzator si pentru mine. In ziua a doua am pierdut contactul cu liderul dupa o rasucire. Au urmat alte cateva greseli si am pierdut si locul trei.”

 Atunci ai fost foarte suparat sambata seara!

“Da, chiar am fost. Este suparator sa fii implicat intr-o lupta in care fiecare secunda si sa pierzi peste un minut incercand sa scoti o aparatoare a radiatorului care ar fi trebuit scoasa inaintea startului pe proba. A fost o greseala stupida. De fapt, toata lumea a fost suparata atunci! Nu ne vom gandi insa tot restul vietii la acest lucru. Trebuie sa poti trece peste astfel de momente si sa mergi mai departe. Marc si cu mine am uitat deja de acest incident si acum suntem concentrati 100% pentru Raliul Mexicului.”

 Crezi ca vei fi la fel de rapid pe macadamul mexican asa cum ai fost pe gheata din Suedia?

“Intotdeauna m-am simtit acasa in Mexic. In 2008, sansele mele de a obtine un rezultat bun s-au spulberat pe prima proba speciala cand suspensia masinii a cedat. Dupa aceea am reusit sa obtin timpi foarte buni pe proba. Anul acesta sunt sigur ca pot face aceleasi progrese pe macadam, asa cum a fost cazul si pe zapada. Imi place foarte mult acest eveniment si nu doar pentru ca vorbesc aceeasi limba cu localnicii. Spectatorii sunt foarte entuziasti, iar atmosfera din Léon este fantastica. Sper ca la finalul raliului sa fiu pe podium!”

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com