TREI INTREBARI PENTRU… KIMI RÄIKKÖNEN


Privind in urma acum, care sunt concluziile dupa prima etapa in Campionatul Mondial de Raliuri cu echipa Citroën Junior si cu modelul C4 WRC?

“Cel mai important lucru a fost ca am reusit sa parcurgem toate probele speciale din Raliul Suediei si am invatat foarte multe. Am fi putut obtine un rezultat mai bun daca nu as fi facut mici greseli, dar am reusit sa ne imbunatatim permanent timpii pe probe. Acesta a fost si obiectivul nostru. La a doua trecere pe aceleasi probe m-am descurcat mult mai bine. Pe masura ce am prins incredere in dictare am mers mult mai bine. Sunt sigur ca pe masura ce voi aduna mai multa experienta, lucrurile vor fi mult mai usoare.”

 In Mexic vei pilota, pentru prima oara, un Citroën C4 WRC pe macadam. Crezi ca te vei descurca mai usor decat pe zapada?

“Deabia astept sa iau startul in Raliul Mexicului. Cred ca va fi putin mai usor pentru mine sa merg pe macadam, sau cel putin asta este ceea ce mi-a spus Marcus Grönholm! Sunt sigur ca vom avea o aderenta mai mare pe macadam, dar in continuare voi avea de suferit din cauza lipsei de experienta. Am nevoie de cati mai multi kilometric pentru a ma acomoda cu modelul Citroën C4 WRC in particular si apoi pentru a merge tare in raliuri.”

 Cum vei aborda Raliul Mexicului?

“Initial ar fi trebuit sa particip la o sesiune de teste pe macadam pentru a ma acomoda cu modelul Citroën C4 WRC, dar din pacate am fost obligat sa renunt din cauza unor dureri de spate. Am urmat un tratament si am preferat sa ma odihnesc putin inaintea etapei mexicane. Desigur mi-ar fi placut foarte mult sa testez masina inaintea acestei etape, dar in acelasi timp a fost foarte important sa fiu pregatit din punct de vedere fizic pentru a doua etapa a sezonului 2010. Vom vedea cum vor decurge lucrurile aici, dar cel mai important este sa parcurg cat mai multi kilometri.

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com