Comunicat de presa Berari


  Catalin Berari cistigata pentru a doua oara raliul zapezii de la Covasna. 

“Ma bucur pentru ca am cistigat pentru a doua oara raliul zapezii de la Covasna, data trecuta cu evo 6 iar acum cu evo 10.
Imi place sa pilotez pe zapada, m-am pregatit de mai multe ori cu prietenul meu Jarkko in Finlanda si ma impac bine cu zapada. Daca ai cauciucuri adecvate pilotajul este foarte asemanator cu cel de pe macadam.

Masina a fost bine pregatita de echipa tehnica de la Colina, carora le multumesc si pe aceasta cale.

Multumesc, deasemenea organizatorilor care in perioada de criza au reusit sa tina acest frumos raliu. Mi-ar place ca prima etapa din campionatul national de raliuri sa fie acest raliu pe zapada si sa aiba in jur de 110 km de proba speciala”
a declarat Catalin Berari
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com