Sezonul 2009 a fost unul foarte bun in conditiile in care bugetul a fost mai mult unul de supravietuire. Am incercat si reusit sa eficientizam la maximum cheltuielile si cu ajutorul celor de la Colina Motors, o echipa care a reusit sa-mi puna la dispozitie, la fiecare cursa, o masina perfecta din toate punctele de vedere. In plus, am gasit un nou copilot, sibianul Bogdan Iancu, cu care m-am inteles perfect de la primele teste, iar acest lucru s-a vazut si in evolutia pe probele speciale. Singurul lucru negativ al acestui sezon este ratarea titlului de campion la grupa A, la un singur punct diferenta de primul clasat. Am facut cateva greseli in 2009, din care am invatat multe. In 2010 voi fi mult mai pragmatic mai ales atunci cand vine vorba de secundele care se pot castiga sau pierde pe o super speciala.
2. Esti multumit de rezultatele obtinute?
3. Care a fost din punctul tau de vedere cel mai frumos raliu din acest sezon?
Cel mai frumos raliu este, dupa parerea mea, Raliul Sibiului.
4. A fost folositoare "aducerea" unor piloti straini in campionatul Romaniei?
Cu siguranta. Imi doresc sa avem piloti straini si la grupa A pentru a creste si mai mult ritmul. Pilotii straini aduc un suflu nou in campionat. Ei vin cu o alta mentalitate si o alta abordare a raliurilor. In ultima vreme nu mai exista curse de asteptare, tatonare sau conjunctura. Pilotii straini au inventat si in Romania conceptul de ‘flat-out’.
5. Ce obiective ai pentru sezonul urmator?
Obiectivul meu pentru sezonul 2010 este sa iau startul la volanul noului Citroen C2R2Max, sa castig Citroen Racing Trophy, iar cu noua masina sa ma pot lupta cu arme egale pentru cucerirea grupei A. De asemenea, noi ca echipaj avem clar definite si obiective in ceea ce priveste strategia de comunicare si promovare a sponsorilor si partenerilor nostri.
6. Cu ce masina te vom vedea la startul primei etape din anul urmator?
credit foto:Mihai Costescu
Interviu realizat de Mihai Costescu