Dan Girtofan - pregatiri pentru 2010


Tommi Mäkinen Racing a fost infiintata in anul 2004 de binecunoscutul pilot finlandez de raliuri Tommi Mäkinen, dupa o cariera prodigioasa: cvadruplu campion mondial de raliuri, cvadruplu castigator al raliului Monte Carlo, cvintuplu castigator Inca un an alaturi de Subaru, in spatele volanului si in postura de manager

Dublul campion national de raliuri, Dan Girtofan, nu putea lipsi de la Sibiu in weekendul care urmeaza. Prezenta sa la Sibiu Rally Show este o dovada a aprecierii fata de organizatori, a dorintei de a fi alaturi de fanii sai dar si un bun prilej de antrenament pentru lansarea in lupta pentru locul I in sezonul care urmeaza.

„Am avut un an dificil, cu o iesire violenta in decor la Raliul Iasiului, cu 4 copiloti diferiti in primele 4 etape, cu abandonuri la ambele raliuri de casa...de aceea am decis sa particip in a doua jumatate a campionatului pentru teste. Am testat mai multe tipuri de suspensii, diferite elemente de transmisie si multe altele. Pe de o parte aceasta perioada de testare a avut ca scop pregatirea urmatorului sezon competitional in care vom debuta in forta, si pe de alta parte am urmarit foarte atent toate aspectele din perspectiva tehnica, prin prisma colaborarii noastre cu Tommi Mäkinen Racing.”

La Sibiu, Giri vine si din postura de reprezentant oficial in Romania al companiei Tommi Mäkinen Racing.

Aceast an de tatonare a masinii si a echipei mi-a oferit ocazia de a consolida relatia cu Tommi Mäkinen Racing. Am comunicat foarte strans, am analizat fiecare situatie cu care ne-am confruntat pe traseu alaturi de inginerii lui Tommi, am stat mult timp in contact cu pilotii lor de teste din Finlanda si am avut concluzii comune. Asa mi s-a confirmat inca o data cat de important este pentru pilot sa beneficieze permanent de suportul unei echipe profesioniste si pentru ca am considerat ca acest factor este indispensabil pentru performanta, am decis impreuna cu ei sa trecem la un nivel superior in colaborarea noastra.  Acum ma aflu in postura fericita de a anunta ca am devenit reprezentant oficial in Romania al companiei Tommi Mäkinen Racing, si acest lucru constituie o realizare importanta atat pentru noi cat si pentru motorsportul romanesc.”

 

Domnul Esko Reiners, CEO Tommi Mäkinen Racing: ”Dan este partenerul nostru de 5 ani, practic de la infiintarea TMR. Colaboram foarte bine si suntem foarte increzatori ca parteneriatul prin care el devine reprezentantul nostru oficial in Romania va avea rezultatele asteptate atat pentru noi cat si pentru sportivii din acesta zona a Europei.”  

 

al Raliului Finlandei. Dupa ce si-a petrecut ultimii ani de curse alaturi de Subaru World Rally Team, un pas firesc pentru Tommi Mäkinen a fost semnarea unui parteneriat cu Subaru Technica International pentru construirea si dezvoltarea masinilor Subaru de grupa N. Cu numeroase victorii in raliurile din Finlanda si din lume, compania a avut o expansiune rapida ajungand acum cel mai mare dezvoltator de masini de grupa N al celor de la Subaru.

 

Desi la Sibiu va pilota modelul N15 din 2009, Giri se va lansa in lupta pentru titlu in 2010 la volanul noului model Subaru Impreza STI Spec C TMR 2010, evident cu suportul tehnic al echipei care a dezvoltat modelul de la Tommi Mäkinen Racing.

 

In 2009, Giri i-a avut alaturi si le multumeste in mod deosebit partenerilor BKP, AUTO KINO – dealer Subaru in Brasov, Motul, X1R, ROMPRESTO TRADING SRL.

 

Credit foto: Gabi Tomescu

The Hatters

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com