Sanu: Un sezon reusit...!



 R.E: Sanu locul 3 pentru tine la F2 si locul 2 la H3 ce ne poti spune despre acest sezon?
Sreban Andrei: Sunt bucuros ca am reusit sa obtin rezultatele acestea dupa un sezon intreg,sezon de debut pentru mine.A fost o lupta frumoasa,am avut adversari puternici si talentati,am fost frumos si palpitant,mi-a placut.
R.E: De-a lungul sezonului ai intampinat si probleme tehnice? Cum te simteai in acele momente?
Serban Andrei: Sincer sa fiu,am cam fost ferit de probleme tehnice grave,au fost ceva dar marunte,moment in care eram intr-un stres continuu pana cand se rezolvau.
Sanu gheorghe: Etapa de la Sinaia mi-a dat ceva batai de cap dar am scapat cu bine.

R.E: La dubla de la Ranca te-am gasit la volanul unui Renault Megan despre ce este vorba?
Serban Andrei: Renault va fi masina cu care incerc sa particip in 2010.Spun "incerc" pentru ca masina in momentul de fata este in garaj,desfacuta complet si nu stiu daca o sa am bugetul necesar sa o pregatesc pana la startul sezonului 2010.
R.E: Pentru la anu ce obiective ai?
Serban Andrei : E clar ca la anu tot la coasta o sa ma dau si bineinteles tot la H3,pentru ca Meganul vreau sa-l fac tot de H.
   
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com