444 Alex Mirea:" Totul a inceput cu o "joaca" si s-a terminat cu 3 titluri de campion national"


Rally ExPert:Ne poti spune cateva cuvinte despre cum a decurs sezonul 2009 pentru tine?

Alex Mirea:Totul a inceput cu o "joaca" si s a terminat cu 3 titluri de campion national.Dupa pauza de un an survenita in urma accidentului din CNR de la Hunedoara, nu am putut sta deoparte si am decis sa ma intorc in masina de curse, un Logan, cu gandul de a participa la cateva etape dar odata cu noua achizitie Renaul Clio RS CUP "joaca" s-a transformat intr-o lupta cu miimile de secunda si mai tarziu in 3 titluri de campion national.

RallyExPert: Care a fost din punctul tau de vedere cea mai frumosa coasta din acest sezon?

Alex Mirea:Din punctul meu de vedere cea mai  frumoasa coasta  zic ca ar fi fost Ranca daca exista organizarea de la Sinaia... dar cum nu s-a-ntamplat asta, nu sunt decis care dintre Sinaia si Ranca mi-a placut mai mult ! Cu aceasta ocazie vreau sa-l felicit pe Caludiu David pentru tot ce a facut la Sinaia!Oricum efectiv ca si traseu au fost multe coaste frumoase, fiecare are secretele ei iar pentru mine a fost un dezavantaj ca am fost pentru prima data in viata pe trasee precum Straja - Alba Iulia, Sinaia (care a fost o noutate pentru toata lumea), Cimpulung, Ranca, Resita si Teliu.

RallyExPert:Ce obiective ai pentru sezonul urmator?

Alex mirea : Momentan planurile mele sunt umbrite de o mare frustrare pentru ca mi-am demonstrat ca pot dar nu am cu ce ! Ma refer la partea financiara. Din pacate datorita mediatizarii precare, acest sport nu face decat sa ruineze pilotii iar din acest motiv o spun cu mare greutate dar sansele de a ma prezenta la start in 2010 sunt minime.

RallyExPert:Cum ti s-a partu sezonul 2009 din punt de vedere ar organizarii fata de cele anterioare?

Alex Mirea: Anul asta fiind primul an in VTM, nu am prea mare cunostinta de ce s-a-ntamplat in anii trecuti insa participand in CNR, nu pot sa spun ca sunt diferente. Cred ca s-ar putea face un efort de a se ajunge MACAR la un standard precum Sinaia. Dar nu stiu de ce pana si organizatorii pana si federatia parca nu sunt interesati de cresterea acestui sport. Poate suntem la un nivel prea ridicat si nu-mi dau eu seama ....

RallyExPert: Ti se pare folositoare prezenta pilotilor staini in CVCR?

Alex Mirea : Eu ne fiind in lupta la varf nu pot sa stiu nivelul de acolo. Insa cu siguranta sunt folositoare aparitiile pilotilor straini care participa in campionate puternice pentru ca ridica putin nivelul dar cu siguranta ar fi mult mai folositoare aparitiile pilotilor romani in campionatele de afara.                                                                                                     

Interviu realizat de Mihai Costescu; Credit Foto Gabi Tomescu

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com