INTERVIU ANTONIO VAZQUEZ


R.E: Toni, am ajuns la sfarsitul anului cum caracterizezi evolutia ta ?
A.V. :Sunt foarte multumit de rezultatul obtinut , la inceputul anului nu speram sa fiu vicecampion , am fost pe primul loc mai mult de jumatate de an , am fost constant in toate cursele , fara incidente ,fara probleme tehnice.

R.E:Cu un Renault Clio 4x2 vicecampion in fata unor masini mai puternice. Ce poti spune despre asta?
A.V.: Da este adevarat , am avut multa sansa , masina a mers perfect , ceilalti participanti au avut destule probleme tehnice ,in spatele meu s-au clasat masini foarte puternice , renault megane maxi, mitsubishi evo VIII.

R.E:Ccateva cuvinte despre echipa ta.
A.V.: Impreuna cu Tomas Perez (Ford Fiesta) si Basilio Cano (Peugeot 309 GTI) formam echipa AT COMPETICION , de acum 5 ani sunt membru al acestei echipe si sper ca in anii urmatori sa continuam impreuna cu rezultate cat mai buna.

R.E:Cum te descurci cu partea economica ,avand in vedere criza financiara prin care trecem?
A.V.:Anul acesta am putut face fata cheltuielilor datorita sponsorilor ,dar pt anul viitor va fi foarte greu pt ca nu se investeste in publicitate din cauza crizei economice.

R.E: Ce surprize ne pregatesti pentru anul 2010 ?
A.V. Daca reusesc sa string suma necesara , vreau sa schimb masina , mi-ar placea un Mitsubishi sau un Subaru , totul depinde de partea economica.

R.E :Ai cuvantul de sfarsit.
A.V. Prin acesta cale vreau sa multumesc tuturor sponsorilor , familiei si prietenilor care m-au ajutat si in special mecanicilor Adrian Barbantan si Arturo Bonet care au avut grija pe tot parcursul anului ca masina sa fie in perfecta stare sa nu am nici o avarie , vreau sa multumesc publicului care a fost aproape de mine in toate cursele intr-un numar mare.

Interviu realizat de Adrian Barbantan pentru RallyExpert.com
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com