Interviu Edwin Keleti


  R.E: Ne poti spune cateva cuvinte despre cum a decurs sezonul 2009 pentru 
tine?
Edwin Keleti:Pana la festivitatea de premiere a intregului sezon, as fi spus ca mai bine nu se putea! Am reusit rvenirea la grupa A, am reusit achizitionarea masinii de vis Clio R3 Maxi Evo 2009, am obtinut victorii pe macadam si asfalt, cu masina veche si cu cea noua, la coasta si am facut un rezultat onorabil in WRC. Aceasta din urma participare a reprezentat in sine realizarea unui vis din copilarie la care nici nu mai idrazneam sa sper.
Acum, ca am aflat ca sintem pe 2 la A7 din cauza unor diferente de regulament intre cel FRAS si cel FIA, apare un nor (mic de tot) in peisaj, dar este, totusi, doar un mic detaliu. In schimb ii felicit pe campionii clasei, Alex Filip si Bogdan Iancu.


R.E: Esti multumit de rezultatele obtinute?
 Edwin Keleti: Asa cum spuneam si mai sus, sint foarte multumit de rezultatele din acest sezon. Singurul moment pe care mi-l reprosez a fost alegerea prea conservatoare de pneuri la raliul Clujului, care a dus la pierderea cursei si ratarea victoriei de casa.

R.E: Care a fost din punctul tau de vedere cel mai frumos raliu din acest 
sezon?
Ca traseu a fost raliul Tara Barsei, care a beneficiat si de emotia primilor kilometri cu noul R3 Maxi Evo 2009.
Dar ca incarcatura pentru noi cel mai frumos va ramane raliul Argesului, care a decis soarta campionatului si care a avut un pic din toate: traseu selectiv, vreme capricioasa, suprafata de rulare dificila, un pic de drama si suspans, strategie si multa, multa, bucurie.


R.E: A fost folositoare "aducerea" unor piloti straini in campionatul 
Romaniei?
Edwin Keleti: 100%! E foarte clar ca a crescut nivelul odata cu venirea lui Tempesta, sa nu uitam...Apoi Miettinen si Szabo au ridicat nivelul cu inca un nivel mai sus, iar acest lucru se vede.

R.E: Ce obiective ai pentru sezonul urmator?
Edwin Keleti: Depinde de masina cu care ne vom prezenta la start. Daca venim tot cu Clio atunci cred ca cel mai important lucru va fi sa ne batem pentru o pozitie cat mai buna la general in cursele de asfalt. Pastrarea titlului nu cred ca este o prioritate. Nu trebuie sa mai dovedim nimic la grupa A. Daca, in schimb, venim cu o masina 4x4, vom avea, in mod cert un an de adaptare, in care, insa nu exclud ambitia unor clasari bune.

R.E: Cu ce masina te vom vedea la startul primei etape din anul urmator?

Edwin Keleti:70% Clio si 30% 4x4.

Interviu realizat Mihai Costescu

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com