Interviu Vali Porcisteanu


  R.E:  Ne poti spune cateva cuvinte despre cum a decurs sezonul 2009 pentru tine?

       V.P  In 2009 am luat startul cu un Mitsubishi Lancer Evo 9, masina mult mai performanta si mai bine pregatita decat vechiul Evo 7 cu care in primul raliu (Raliul Brasovului) am obtinut prima victorie din cariera. Obiectivul propus pentru sezonul 2009 a fost clasarea pe podium atat la fiecare etapa cat si la finalul campionatului, dar datorita celor 3 abandonuri suferite in decursul sezonului am reusit sa obtinem din pacate decat locul 4.

R.E:Esti multumit de rezultatele obtinute

  V.P:Pot spune ca sunt totusi multumit, desi nu ne-am atins obiectivul propus. Fiecare raliu pe care l-am terminat in acest sezon, l-am terminat pe podium. Chiar si in cele 3 raliuri in care a trebuit sa ne oprim, ne situam in acele momente in primii trei.

R.E:Care a fost din punctul tau de vedere cel mai frumos raliu din acest sezon?

V.P:Mi-e greu sa spun ca un raliu a fost mai frumos, si altul mai urat. Toate competitiile in general au fiecare plusurile si minusurile lor, dar eu sunt de principiu ca mereu trebuie sa incercam sa avem raliuri noi cu probe speciale noi. Pot spune ca raliul de la Iasi mi-a placut “mai mult” ca si configuratie a probelor speciale.

R.E: A fost folositoare "aducerea" unor piloti straini in campionatul Romaniei?        

V.P: Intotdeauna am spus si voi spune cu fiecare ocazie ca datorita pilotilor straini care au luat startul in campionatul nostru nivelul a crescut foarte foarte mult. Fara ei cel mai probabil nivelul campionatului ar fi ramas slab in continuare. Chiar daca multi piloti romani nu au fost de acord cu venirea lor, eu zic ca ar trebui sa fie multumiti ca pot evolua si pot “creste” fara a fi nevoiti sa ia startul in alte competitii internationale unde cu sigiranta dezamagirea este mult mai mare.

R.E:Ce obiective ai pentru sezonul urmator?

V.P:Sezonul 2009 l-am parcurs cu o masina pregatita dupa specificatiile de top. Ne dorim foarte mult sa putem lua startul anul viitor cu un model Super 2000, dar din pacate aceste masini sunt foarte scumpe si in momentul de fata nu stim nimic sigur referitor la bugetul disponibil pentru 2010. Daca nu vom reusi speram sa continuam macar in aceeasi formula ca si in acest an.

 
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com