Pilotul Napoca Rally Team, Tempesta, a fost desemnat, alaturi de luptatoarea Ana Maria Paval, sportivul anului 2009 in cadrul evenimentului “Laureatii Sportului Clujean”, organizat de Directia pentru Sport a judetului Cluj. Vicecampion al Romaniei la raliuri si castigator al Cupei Europei de Est, Marco Tempestini este primul strain care obtine titlul de “sportiv al anului” in judetul Cluj.
“Sunt foarte surpins de acest premiu, dar mi-a facut o mare placere sa-l primesc. Pentru ca eu, desi sunt italian, concurez in toate competitiile, atat interne cat si internationale, cu licenta romaneasca si, din punct de vedere sportiv, sunt suta la suta clujean. Prietenii mei sunt aici, fac performanta aici si, in calitate de clujean urmaresc toate celelalte sporturi si ma bucur pentru fiecare succes al concitatidinilor mei. Si, de aceea, sunt foarte mandru de titlul “sportivul clujean al anului”. Multumesc autoritatilor pentru ca, in ciuda crizei, au stiut sa fie si in acest an alaturi de sportul clujean si de automobilismul clujean. Asa cum am mai declarat, cu tot respectul pentru polii automobilismului romanesc din tara, cred ca Clujul reprezinta in acest moment excelenta in automobilism si asa va fi si in urmatorii ani. Acest titlu care mi-a fost conferit de autoritatile judetului Cluj a fost o surpriza placuta, care ne determina sa abordam mai optimisti sezonul 2010”, a declarat Tempesta dupa ceremonie.
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com